• Toyota Land cruiser RJ70 - 23 500 лв. ID: 12856106

    Не се начислява ДДС
    • 16 Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 1
      • Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 2
      • Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 3
      • Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 4
      • Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 5
      • Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 6
      • Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 7
      • Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 8
      • Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 9
      • Toyota Land cruiser RJ70 - изображение 10
    Запиши в бележника
    Вашето запитване е изпратено успешно.

    Основни данни

    Модел Toyota Land cruiser
    Цена 23 500 лв. Състояние Употребяван
    Тип Джип Произведено март 1992 г.
    Тип двигател Toyota Land cruiser Бензин Мощност[к.с.] 114 к.с
    Скоростна кутия Ръчна Цвят Червен
    Пробег 214600 км    
    Продава се Toyota Land Cruiiser RJ70, къса база, 1992, 214 600км, 2. 4 бензин с газ (инжекцион LPG), 114к. с. VIN: JT1V0RJ7009002508, Part Time 4x4 с бързи и бавни скорости, ръчни хъбове, без блокажи на преден и заден диференциал, лебедка Warn 9. 5XP, но истински не като китайските 12XP. Lift 2. 5 (50mm) с чисто ново окачване на Trailmaster: https: //www. 4-wheel-parts. de/en/Suspension-System-Lift-Kit-from-Trailmaster- with-TUeV--50mm-Comfort-Toyota-Landcruiser-KJ---LJ ---RJ-70-73-77-year-1-90-4-96. html, кормилния демпфер също е нов на Trail Master: https: //www. 4-wheel-parts. de/en/Steering-Stabilizer-heavy-Duty-Toyota-Landcr uiser-HJ60--HJ61---LJ---KJ---RJ-70-73-77-HZJ---J71 ---J8---J105-year-80-04. html Стандартното - доколкото знам е внесена от Холандия, гумите за кал са 32x11. 5 R15, качени на хроминрани джанти Mangels 8J R15 лъскави, здрави и почти невъзможни за намиране в такова състояние. Вече и с още един комплект гуми 35х12. 5 R15, качени на лети джанти, на последната снимка, продава се с един от двата комплекта. Газовата уредба е нова, не знам точно каква но работи добре и вписана в талона. Напълно обслужена - сменени са всички масла и греси навсякъде където се сетите, даже и това на кормилната кутия. Джипката си има винетка и гражданска до Ноември 2024, документално е изрядна и се прехвърля задължително изобщо КАЧВАШ СЕ И КАРАШ! ! ! 😊😊😊 (ако ти стиска да я караш там, за където е правена). И интересното - колата е при мен от 2021, карал съм я не повече от 1000км 😊 т. е. времето прекарано в каране е около 100 пъти по-малко от това прекарано в ремонт и подобряване. Мислех да я ползвам за офроуд, но нещо не ми стиска, предпочитам с краката и щеките 😊 . Джипката е пребоядисана от предишния собственик (не съвсем перфектно), при мен претърпя сериозна реставрация, пълно обслужване на двигател и мостове, сменени са вериги, семеринги уплътнения, тампони, кечета и всичко каквото се сетите, с оригинални части, а където липсваха оригинални - с качествени аналози (лагерите и ламбда сондата например). Както писах и в началото - нови амортисьори и пружини на Trailmaster, добавени са алуминиеви подложки под ограничителните тампони за да предпазват амортисьорите от максимално свиване / съсипване. Нов съединител комплект AISIN, изцяло ревизирани и възстановени преди и задни спирачки, нови дискове отпред, барабани отзад, както и предни и задни накладки. Двигателя е 22RE - най-надеждния правен досега от Тойота, и този е ярък пример за това все пак е на 31 години, а работи като часовник, не гори масло и върви доста прилично както на бензин така и на газ. Сменения са верига в комплект с обтегачи и водачи, както и маслената и водната помпа всички са оригинални. Пали безпроблемно на топло и студено. Като на студено се натиска червеното копче (видеото), и се изключва веднага след като развърти. Копчето задейства петата дюза, до която незнайно защо не стига ток, но не мисля че си заслужава да се разбърниква кабелния сноп за да се отстрани. Резервоара беше свален и почистен, бензиновата помпа беше сменена с читава втора употреба (нова не се намери), старата работеше, но бяха правени някакви странни спойки по тръбичките и предпочетох да я сменя. Има още много да се пише, но който има реален интерес може да ми се обади и ще му изпратя файла с всички неща, които са купувани, сменени и т. н. От плахите ми опити да я карам офроуд мога да каже че се държи чудесно, има около 45см просвет под степенките и преодолява лесно всякакви препятствия защото е ЛЕКА (за разлика от Нисан Патрул и TLC 80 например) вероятно по тази причина, аз поне, не съм изпитал нужда от блокаж на задния мост, а каквото съм чел из офроуд форума ме отказа да добавям такъв. , бавните са наистина бавни, от трансмисията не се чуват никакви шумове. Мотора има добра компресия и държи чудесно при спускане. Пробвах я и на сняг и лед и не успях да закъсам никъде 😊 , макар че и гумите имат значение. И да, заека, мое творение е - закрива белег от дръжка на кофа за боклук, стърчаща 15см напред кому е бил нужен такъв дизайн на кофата не знам. Реших че няма смисъл да се пребоядисва целия калник, така или иначе цвета нямаше да се уцели затова заека кацна там! Цената, може да се коментира само на място и само от заклети фенове на Тойота! ! ! За тези дето обичат да смятат - в колата са вложени 15 152лв : ).

    Други

    2(3) Врати 4x4
    Газова уредба Къса база
    Лебедка С регистрация
    Обявата Toyota Land cruiser RJ70: 23 500 е коригирана на 21.04.2024 г. в 19:46 часа
    Преглеждания на обявата: 63
    Оценете тази обява

    Контакт с продавача
    , регион София
    Покажи телефон
    00XX XXX XXX (покажи)


    » Виж още обяви за Toyota
    » Виж още обяви за Toyota Land cruiser
  • Контакт с продавача
    , регион София
    Покажи телефон
    00XX XXX XXX (покажи)