Вашето запитване е изпратено успешно.
Попълнете полетата коректно!

Изпрати обявата по Email
Модел |
BMW 318 |
Цена |
15 000 лв. |
Състояние |
Употребяван |
Тип |
Купе |
Произведено |
март 1999 г. |
Тип двигател |
BMW 318 Бензин |
Мощност[к.с.] |
231 к.с |
Скоростна кутия |
Ръчна |
Цвят |
Черен |
Пробег |
273500 км |
|
|
Здравейте, след голяма дилема и една сбъдната мечта мисля, че е време вече да се разделя с един уникален автомобил който съм правил с много труд, нерви и пари. Мотор: m54b30 от е39 беше на реални 85000 мили (в момента е на около 100к мили). Мотора е изцяло обслужен от към ремъци, ролки, алтернатор и стартер, водна помпа, термостат, свещи (без излишни шумове, траканици и друго) Маслото е сменено преди 1000 км с бардал с фюлерин 5w40, премахната картерна вентилация и катализатори. Мотора е с газов инжекцион (преди това нямаше газ, газта е бардолини с изпарител ловато до 300 коня и работи и върви както на бензин така и на газ), има монтирана допълнителна охлаждаща перка (колата не загрява, но съм я сложил за всеки случай). Охладителната система е изцяло променена от 2. 5 тдс с изцяло алуминиев радиатор и казанчето е преместено. Мотора има чип от KBP remap, портната глава и се развърта до 7200 оборота, има поставен нов К Н панелен филтър. Окачване: окачването е на 10 месеца регулируемо марка kw вариант 2 (регулира се на твърдост и височина), предницата е със сменени кормилни накрайници(вътрешни и външни), м тампони с изместен център (тези задните на носачите), шарнирите също са сменени -всички части са на марка lemforder, шпер 3. 15 напълно ревизиран и обслужен с масло мотул. Кардана е изцяло ревизиран и балансиран със сменен висящ лагер. Скорости: скоростите са 240мм от бензиново е46 с 5 степенна ръчна кутия, оборудвани с чисто нов съединител и притискател люк и нов маховик, долна помпа на съединител от 5та серия (педала е доста мек и приятен). Купе: купето е произведено 03. 1999 година ( купетата са до 05. 99)изцяло външен м пакет (оригинален)+ парктроник на задната броня, отдолу няма никава ръжда ( понеже колата е много ниска има ожулвания на двете гредички които са минимални)отпред има алуминиева разпънка над мотора, отдолу х брейс и отзад разпънка, black hella фарове(изцяло рециклирани с най-висок клас ксенон от гамата на ray tech) Купето е с нови оригинални уплатнения на вратите и стъклата. Джанти: купувани чисто нови с параметри 17 инча 9на10j et30 с гуми на 90% предни размер 225/40/17 дот 2024 и задни на 80% 245/40/17 дот 2024(има ги и капачките, но на снимката съм ги свалил) Спирачки: в момента колата е със спирачки от е46 330предни с чисто нови дискове и накладки цимерман спорт (най-висок клас) със сменена спортна спирачна течност, има и задни дискове и накладки цимерман спорт (пак най-висок клас), съответно апаратите са рециклирани (тази зима). Интериор: изцяло свален от м3 ка включващ: черен таван, черни сенници, черни плафони, задна черна кора, М волан, рекаро салон фейсов (без скъсано, всички механизми работят, седалките нямат подгрев)), къп холдер, подлакътник, оригинална табелка над жабката, голям борд (всичко му работи без изгорели пиксели), корите на вратите са доста редки, хроматични огледала, колата има прекарани кабели за музика (в момента няма допълнителна музика) Сд то е alpine cde 173BTс блутут, сд и аукс, има хидравлична ръчна монтирана на оригиналното място на обикновенната ръчна. Забележки: обортомера понякога забива на 2к оборота и разходомера не работи(според мен е хубаво да се смени), понякога педала на газта изчезва (не знам от какво е, но като върна контакта дори за 0, 5сек се оправя(ако някой знае от какво е може да ми каже и най-вероятно ще бъде оправен този проблем), за други забележки не се сещам, но на място вие ще я огледате и прецените. Колата има документ за мотора, фактура от къде е закупен мотора и за транспорта, но не е узаконена, задължително прехвърляне(препоръчително е за някой от София-град). Генерация: спортни колектори, с четири резонаторни гърнета и оригинално крайно гърне Byson от м3. Може да се види в София след предварителна уговорка по телефона. Моля само за сериозни обаждания. Причината за продажба е че вече не се кара(за последните 7години има навъртяни 6000км, като съм ходил 3 пъти до морето с нея) и вече нямам място в гаража за нея, а и от известно време стои на вън колата, и рязбира се вече има две щети от паркинг, отделно не е удобна за детското столче на задната седалка. Колата е доста приятна за всекидневно каране и доставя доста удоволствие, ако не вярвате заповядайте на място. Тест драйв само от пасажерската седалка. Колата е моя от далечната 2012година и винаги съм я обслужвал и обгрижвал както трябва. Има заплатена винетка, преглед и гражданска за тази година. Колата с тези джанти има най-добро време на Кондофрей от 14. 1. Към колата давам оригинални напречни греди за модела (рейлинг), задна седалка с две дупки за 15 инчови говорители+ усилвател и покривало за съхранение на закрито. На вайбър мога да предоставя страницата и тик ток профила на колата, където има снимки на цялата реставрация и материалите, които са използвани. Колата ще е в София до Септември месец, след това ще се прибере в гараж и ще може да се види в Ботевград. Цената е 15, 000лв и е съобразена със състоянието на автомобила. Моля да ми се обаждат само сериозни купувачи, за да не си губим времето излишно. За момента бартери не ме интересуват.
Обявата BMW 318 m54b30: 15 000 е публикувана на 29.07.2025 г. в 17:32 часа
Преглеждания на обявата: 37