Вашето запитване е изпратено успешно.
Попълнете полетата коректно!

Изпрати обявата по Email
Модел |
Opel Astra |
Цена |
9 800 лв. |
Състояние |
Употребяван |
Тип |
Комби |
Произведено |
януари 2005 г. |
Тип двигател |
Opel Astra Дизел |
Мощност[к.с.] |
150 к.с |
Скоростна кутия |
Ръчна |
Цвят |
Черен |
Пробег |
282000 км |
|
|
Автомобилът го стопанисвам вече 10 години и 110 000км. Бивш дългогодишен служител съм на един от официалните сервизи на Опел в София и настоящ служител на най-големия дистрибутор на авточасти в България, а набавянето на оригинални GM части никога не е представлявало затруднение за мен. Всичко е в оригинален вид, няма нищо преправено, " зачиканено" или подобрено " щот немеца не го е измислил" . Всички фактури 10 години назад се пазят, стриктно попълвам и сервизна книжка. Ето и по-важните неща: Opel Astra H, Z19DTH, комби, COSMO изпълнение, цвят Z20R. Автомобилът е фабрично без DPF! Двигател: Aнгренажен ремък - сменя се на всеки 5 години или 50 000км. Последна смяна на 03. 2025 на 273 000км. 2 пъти влаган оригинален GM комплект (произведен от Gates). От 1 година не се произвежда вече и затова сложих Gates aftermarket Водна помпа и антифриз - сменят се заедно с ангренажния ремък. Последна смяна 03. 2025 на 273 000км. Винаги влагани оригинални GM! Аксесоарен ремък - сменя се комплект заедно с ангренажния ремък. Последна смяна 03. 2025 на 273 000км. Винаги монтирани Continental за ремък и Ina за ролки Колектор с вихрови клапи - сменя се заедно с ангренажния ремък, винаги оригинален GM (производство Pierburg). Последна смяна 03. 2025 на 273 000км. ЕГР - свалям го и го чистя всяка година профилактично. Последно чистене 02. 2025 на 272 600км Картерна вентилация/маслен сепаратор - сменен 05. 2021г на 233 000км. Монтиран оригинален GM Тампон ДВГ при ангренаж - сменен на 03. 2025 на 273 000км. Монтиран Meyle Тампон ДВГ заден - сменен 07. 2022 на 246 000км. Монтиран Meyle Тампон скорости - сменен на 07. 2022 на 246 000км. Монтиран Meyle хидравличен! ! ! Обслужване - всяка година на 12-13 000км: маслен ф-р - оригинален GM (производство Mann), последна смяна 05. 2025 на 277 000км горивен ф-р - оригинален GM (производство WIX Filtron), последна смяна на 05. 2025 на 277 000км въздушен ф-р - Filtron, последна смяна на 05. 2025 на 277 000км ф-р купе - Filtron с акт. въглен, последна смяна на 05. 2025 на 277 000км Охл система и клим-к: Водна помпа и антифриз - пише по-горе Воден радиатор - сменен 03. 2025 на 273 000км , монтиран NRF Разширителен съд антифриз - сменен 05. 2024 на 266 000км, монтиран оригинален GM Радиатор клим-к (кондензатор) - сменен 03. 2025 на 273 000км, монтиран NRF Зареждане фреон и проверка функционалност - 03. 2025 на 273 000км Окачване: Амортисьори (не са ids)- сменени 10. 2016 (предни) на 188 000км и 08. 2017 (задни) на 199 000км. Монтирани Sachs. Задни пружини - сменени 09. 2023г на 261 000км. Монтирани Lesjofors Предни шарнири - сменени 12. 2024 на 271 000км. Монтирани Meyle Биалети - сменени 03. 2016 на 182 000км Задни тампони предни носачи - сменени 03. 2015г на 170 000км. Монтирани оригинални GM Външни кормилни накрайници - сменени 05. 2025 на 276 000км. Монтирани Meyle HD! ! ! Тампони магаре - сменени 06. 2020 на 225 000км. Монтирани Lemforder Тампони заден мост - сменени 11. 2021 на 240 000км. Монтирани Lemforder Лагери тампони заден мост -сменени 11. 2021 на 240 000км. Монтирани оригинални GM Стартиране и зареждане: Стартер - ревизиран и рециклиран 11. 2017 на 201 000км Алтернатор - изцяло рециклиран (лагер, реле регулатор, диоди) 04. 2025 на 276 000км Акумулатор - сменен 01. 2025 на 272 000 км. Монтиран VARTA Silver Трансмисия: Маховик, притискател, феродов диск - сменени 06. 2022 на 245 000км. Монтирани Luk. Лагер помпа - сменена заедно с маховик 06. 2022 на 245 000км. Монтирана оригинална GM . След смяната на маховика ползвам автомобила основно извънградско. За града имам друга, по-малка кола. Mасло трансмисия - сменно през 03. 2016 на 182 000км и през 04. 2020 на 225 000км. Налято оригинално GM Спир. с-сма: Задни спирачни апарати - рециклирани 10. 2019 на 221 000км в GI Autofren Спирачна течност - сменяна на всеки 3г. Последно сменена 06. 2022г на 245 000км. Сложена оригинална GM спир. течност. Екстериор: Цялостно пребоядисване (без таван) в София Ауто през 03. 2017. Колата я бях закупил с надрасквания по почти всеки детайл. В момента има няколко забележки от употреба - снимал съм ги. Боядисване таван - 09. 2023г Джанти - snowflakes 18 от OPC, цялостно (външно и вътрешно) боядисани 2022г Надлъжни релси таван - монтирани от фейслифт. Фолио на фарове. Интериор: Предни седалки от OPC (английско) Волан от OPC. Не е налично капачето с надпис OPC OPC табели на праговете Таван - претапициран 09. 2023г Аптечка - оригинална GM Авариен триъгълник - оригинален GM Компресор за гуми - оригинален GM Автомобилът е гаражен от 1 година. Винаги е поддържан с идеята да мога да стигна до крайната си цел. Само тази година съм посетил с него Будапеща, о-в Корфу и о-в Тасос. Намира се в София В цената влиза: - топка скоростен лост от OPC - втори комплект железни джанти 16 със зимни гуми. В цената не влиза: - всички Flex Organizer елементи от багажника
Други
4(5) Врати |
Автоматичен контрол на стабилността |
Аларма |
Антиблокираща система |
Бордкомпютър |
Въздушни възглавници - Задни |
Въздушни възглавници - Предни |
Въздушни възглавници - Странични |
Датчик за светлина |
Ел. Огледала |
Ел. Стъкла |
Каско |
Климатроник |
Лети джанти |
Металик |
Мултифункционален волан |
Напълно обслужен |
Парктроник |
Регулиране на волана |
Рейлинг на покрива |
С регистрация |
Сервизна книжка |
Серво усилвател на волана |
Система за защита от пробуксуване |
Система за контрол на скоростта (автопилот) |
Стерео уредба |
Халогенни фарове |
Хладилна жабка |
Централно заключване |
|
Обявата Opel Astra Cosmo: 9 800 е коригирана на 18.10.2025 г. в 09:51 часа
Преглеждания на обявата: 33