• Opel Zafira OPC Z20LET - 3 600 лв. ID: 74890388

    Цената е с включено ДДС
    • 11 Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 1
      • Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 2
      • Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 3
      • Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 4
      • Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 5
      • Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 6
      • Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 7
      • Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 8
      • Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 9
      • Opel Zafira OPC Z20LET  - изображение 10
    Запиши в бележника
    Вашето запитване е изпратено успешно.

    Основни данни

    Модел Opel Zafira
    Цена 3 600 лв. Състояние Употребяван
    Тип Миниван Произведено септември 2002 г.
    Тип двигател Opel Zafira Бензин Мощност[к.с.] 192 к.с
    Скоростна кутия Ръчна Цвят Светло сив
    Пробег 250000 км    
    ! !! Важно! !! Колата се продава до 27-ми юни и след това слиза от продажба, поради физическата невъзможност да я продам до септември. Има гражданска до септември, и преглед и винетка до декември 25. Колата е моя от 10 години и ми е била вярна до последно, но както всичко в живота, особено с вещите, време е да се продължи напред, а и вече ми е втора кола и е грехота да събира прахоляк пред входа. При интерес, нищо няма да крия, всички проблеми и проблемчета ще бъдат разкрити. Колата е Опел Зафира ОРС Z20LET 192 hp. Започвам с позитивите, които са доста - двигателят и турбината са след основен ремонт на около две години (Август 2023) и 15к км (с точност като проверя в тефтера). По двигателят е сменено всичко - лагери, сегменти, маслена помпа, бутало, все що е гумичка и гарнитура. Турбината е с нова топла част и ново ядро, LEH актуатор + Turbosmart метален разтоварващ клапан. По главата е отремонтирано всичко - клапани, вложки и пр. Разходът на масло е около 300-400 мл на 10000 км. Има нов сензор за колянов вал, нов дебитомер, нова бобина. Съединителят е наковаван с кевлар, върху нов съединител. Сравнително нова лява полуоска. Трите основни тампона на двигателя са твърди състезателни и са вечни (няма никакъв шанс да се прецакат), четвъртият е за смяна. Колата има шортшифтър на избирача на кутията, струващ 400 лв. Турбопътищата са променени с т. нар Crossover delete + филтърна кутия от дизел и K&N Панелен филтър, както и отделно има конусен филтър, както и метални пътища от кулера до дросела със Bailey блоуофф. Вакуумната кутия е преместена наудобно място до блоуоффа за да се следи състоянието на вакуумите. Отделно има газов инжекцион монтиран януари 2024 със възможно най-бързите дюзи Баракуда, най-ефективният редуктор на пазара до момента на монтажа и висок клас компютър. Дюзите са монтирани възможно най-близо до колектора (2см - 2, 5 см абсолютен минимум) и вървежът на газ на първо четене няма почти никаква разлика с вървежът на бензин. Но по принцип е съвсем лека едва осезаема разлика, както се вика една идея повече върви на бензин. Мощността е около 230 к. с. Бутилката е на мястото на резервната гума и е 42 литра (събира 36-37), зареждачката е до капачката на резервоара. В салона съм монтирал буустметър и волтметър на таблото (разпробивано е), като на стойката има място за още един уред. Сменял съм централният панел и съм сложил копче за TC/ESP. Салонът е полукожен с подгрев, като подгревът на шофьорската спря да работи след пране на седалки (Не съм се занимавал да го оправям, защото не ползвам подгрев). Цялостното състояние на седалките е много добро като има няколко малки забележки на не толкова видими места. Има мрежа между задната седалка и багажника със стойката ? под задната седалка. Има подлакътник KAMEI (който реве за претапициране). Таванът е претапициран преди една година и е в перфектно състояние. Има автопилот/темпомат. Челното стъкло е на 6 месеца. Спирачните дискове са нарязани и са на 75 процента със червени керамични накладки EBC отпред и Tекстар отзад. Гумите са 4 еднакви семислика Westlake на 4 сезона, имат поне още 2-3 сезона живот при нормано каране. Генерацията е малко недоизмислена с правен даунпайп при един ауспухджия и едно средно резонаторче на цяла права тръба до задното гърне, което си е хубав оригинален Remus. Има преглед и винетка до декември 2025. Газта е вписана в талона. Нови амотисьори на задния капак. Амортисьори Monroe за ОРС на 50% живот, твърдичко си вози, сравнително стегната е. Пружините са H&R по-твърди от оригиналните, но същата височина. Има теглич. Негативи и неща за правене - при смяната на съединителя, новата лагер помпа изпищя след 4 дена и по рекламация ми я смениха, оказа се че са сложили старата оригинална и притраква. Вкарах я в сервиз да я сменят пак, казаха ми че не е помпата, а има шум в кутията, честно казано идея си нямам кое от двете е, защото отказаха да сменят помпата. Понякога притраква при двигателна спирачка, понякога нищо не се чува. Реших да сменя кутията с дизелова, но така и не стигнах до този момент. Така че има някакъв тракащ шум от време на време, но от кое точно е, не знам. Но най-вероятно е да е лагер-помпата. Задните врати са тръгнали да ръждясват по ръбовете както и към калникапод вратите, ще се наложи някаква намеса от ламаринаджия. Имами доста външни забележки и ожулвания, колата е карана и се паркира пред блока в близост до болница и магазин за мебели. Има много белези от врати по нея, отказах се да се ядосвам отдавна. Има и проблеми с инсталациите на задните врати, което е типично за зафирите, правени са два пъти, имат нужда от нова намеса. Жилото на ръчната май е за смяна, вероятно каналите са му пълни с мръсотия и гняс и като застудее задържа задно ляво колело, мислех че е апаратът, но май е жилото. Иначе ръчната кове. Предната броня е за смяна (прекалено много е пукана и кърпена, отделно оня ден някой некадърник е свалил боята в ъгъла на паркинга), но имам хубава здрава със пръскалки, маркучи и казанче и ще я дам към колата. Задната е много некадърно изрязана за теглича и ще е добре да се смени и тя, защото е поела доста паркинг екземи. Също така има нужда и от нов климатичен радиатор, профилактика на климатичната система и пълнене Сто процента има още неща към плюсове и минуси, просто вече не се сещам. При интерес звънкайте, ще обяснявам. Колата може да служи вярно още няколко години с малко вложения и желание, просто на мен вече не ми се занимава пък и да поддържам две коли ми идва вповече. Цената я съобразявам с цялостното състояние на двигателя и колата.

    Други

    4(5) Врати 7 места
    USB, audio\video, IN\AUX изводи Автоматичен контрол на стабилността
    Антиблокираща система Бордкомпютър
    Въздушни възглавници - Задни Въздушни възглавници - Предни
    Въздушни възглавници - Странични Газова уредба
    Ел. Огледала Ел. Стъкла
    Ел. разпределяне на спирачното усилие Ел. усилвател на волана
    Електронна програма за стабилизиране Климатик
    Кожен салон Лети джанти
    Металик Мултифункционален волан
    Подгряване на седалките Регулиране на волана
    С регистрация Серво усилвател на волана
    Система ISOFIX Система за защита от пробуксуване
    Спойлери Стерео уредба
    Теглич Халогенни фарове
    Централно заключване  
    Обявата Opel Zafira OPC Z20LET : 3 600 е публикувана на 29.05.2025 г. в 08:11 часа
    Преглеждания на обявата: 51
    Оценете тази обява

    Контакт с продавача
    , регион Варна
    Покажи телефон
    08XX XXX XXX (покажи)


    » Виж още обяви за Opel
    » Виж още обяви за Opel Zafira
  • Контакт с продавача
    , регион Варна
    Покажи телефон
    08XX XXX XXX (покажи)