Вашето запитване е изпратено успешно.
Попълнете полетата коректно!

Изпрати обявата по Email
Цената е окончателна и не подлежи на пазарлък! AEM компютър Сменени инжектори и бензинова помпа с по-мощна. Огромен радиатор за подобрено охлаждане. Заради тюнинга е махнат климатика. (Работено е тоста по intake-а, ама не мога да кажа какво е направено точно и с какви параметри. ) Сменен ауспух със съответния за тюнинга. Спирачките са Брембо 4 бутални Основните неща в Турбо кита са: Две турбини от кит DR-800 Неизвестен марков голям интеркулер Тръбни колектори на Dynamic Racing Два 38 мм уейстгейтове на Tial Блоу офф на HKS. тръби, маслени пътища долни тръби и др. . . Сменен ангренаж. Сменени са един или два тампона с полиуретанови. Други. Цената е окончателна и не подлежи на пазарлък! Колата е правен от Dragpower преди време, после е сменила няколко собственика. Използван е кит Dynamic racing DR-800. Обявен е до 800 коня, но съм чел, че обикновено стига малко над 700. Когато я купих, на Дино даваше 530 коня и 800нм. При правене на тюнинга в Dragpower, собственика е дал зор, и не е останало време за слагане на нови разпределителни валове и сега е с оригиналните, което много спъва двигателя. Цена която съм открил преди 2 години беше 6000лв за валове. Когато я придобих, беше с два спукани колектора, и износени синхронизатори от първа до четвърта. Нямаше и добро налягане на маслото, и не работеше добре двигателя. Скоростната кутия е 6 скоростна, имало е някакво счупване и сега е възстановена и подсилена. Сложил съм нови синхронизатори. Сменил съм биелни лагери на колянов вал, което оправи проблема с налягането на маслото. Не работеше добре, и отворихме и главата, и се оказа проблем с клапаните. Главата е шлайфана и сглобена с нови хидравлични клапани, вместо механичните. (Оригинално е с хидравлични клапани, но не издържат на сериозен тюнинг, за това се прави с механичи). След възстановяването на клапаните, се наложи да смъкнем малко мощността, но не съм я мерил на дино, и сега не мога да кажа колко коня е. Смених и съединител със stage 3, но има демпферни пружини и се кара почти нормално. За постигане на мощността, която я купих, трябват механични клапани. За постигане на мощността, която турбо кита поддържа, трябва и нови разпределителни валове. По някога активното окачване дава грешка, вероятно е проблем в кабелите, но не съм се занимавал. Има много козметични забележки. В момента колата не е в движение. Има проблем с налягането на горивото и проблем по изпускателната система.
Други
| 2(3) Врати |
4x4 |
| Антиблокираща система |
Въздушни възглавници - Предни |
| Ел. Огледала |
Ел. Стъкла |
| Ел. регулиране на окачването |
Ел. регулиране на седалките |
| Кожен салон |
Ксенонови фарове |
| Лети джанти |
Панорамен люк |
| Серво усилвател на волана |
Спойлери |
| Тунинг |
Централно заключване |
Обявата Mitsubishi 3000 gt VR4: 10 000 е публикувана на 09.12.2025 г. в 13:55 часа
Преглеждания на обявата: 72